Ett bra tips :)

Har nyss kommit innanför dörren. varit en sväng hemma hos mamma och jonny och självklart min lilla katt :) behövde hämta lite saker där bland annat ett liggunderlag och ni undrar säkert vad jag ska ha det till, jo jag ska ha det i sängen haha ;)
Kirporaktorn rekomendera det om man har en för mjuk säng så kan man lägga ett liggunderlag under bäddmadrassen så skulle trycket bli mer jämt över hela sängen så det ska jag prova i natt :) Får se om det hjälper helt enkelt.
billigare alternativ än att gå o köpa en helt ny bäddmadrass iaf :)
Blev en påse chips på vägen hem och en redbull så det ska jag gotta mig med ikväll till en bra film :) Kroppen är slut för idag helt enkelt!
I morn ska jag jobba natt också så ska försöka sova så länge jag bara kan, kan bli svårt om det är så här fint väder så jag hoppas det löser sig och jag hoppas att min mage är på min sida i morgon :)
Natiinatii !!

Kommentarer
Postat av: Beccah

Haaaaj =)) har bara en liten frågisch ;)

Tycker du att d bloggerfy som du är medlem på är bra?? Är det något värt att ha, eller d är komplicerat??

2011-07-06 @ 22:04:16
URL: http://beccahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0