FAN

En tist och ganska så tröttsam dag måste jag faktiskt säga och denna gången skyller jag på vädret :p men en dag till sen är jag ledig och det ska bli himla skönt måste jag ju säga, ingen morgon människa alls!
Läste i tidningen igår att ONOFF skulle stänga igen och igår när vi åkte förbi så var där faktiskt rätt många bilar så idag åkte vi dit och tänkte ju att det säkert inte har varit så mycket folk där men FAN vad fel vi hade, FAN med folk och FAN vad det var tomt på hyllorna , duktigt ut soreterat och det vi var på jakt efter, ett hemmabio system hade dem inte så många av så efter en evighet där inne så gick vi bort till Siba istället där jag inte har varit på hur länge som helst, hitta ett som var rätt okej men som alltid är det svårt att bestämma sig direkt på plats så istället så blir det att kolla runt lite på nätet och se vad vi hittar för något :)
Lyckades boka om min tid hos frisören så ska dit i morgon halv 4 och efter det ska jag raka vägen hem och hämta bilen och köra och hämta lilla Rockan och sen vidare ut till mina föräldrars hus där mormor är och bjuder oss på pannkakor och det är alltid lika gott mormor är bäst på det :):)
så ser min dag ut iaf och säkert så lär det hända en massa annat men det få rni höra om i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0