Första gången

Började denna dagen med att åka ner till stranden och de första gångerna fötterna nudda vattnet så stelna hela jag men tillslut så doppa till och med jag mig och kallt som attans var det men såå skönt när man väl kom upp och la sig i solen igen :) Årets första dopp och strand visit :)
Åkte hem och gjorde ve oss och sådär och åkte till IKEA och Jula och vidare till mamma och Jonny , fick med oss en massa saker hem som vi behövde och vi har hållt på tills nu med att få upp lampor, lister osv. och nu är här faktiskt riktigt fint här hemma :)
Är helt slut i kroppen också, huvudvärk och varm som ett anus så jag hoppas det blir svalare här tills det är dags att krypa ner i sängen.
Metallica går på tv så får se hur länge vi ser på det, en dusch och en film är iallafall bestämt! :)
Hörs mer i morgon så ska jag även lägga in lite före och efter bilder om jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0