Förvånad

Igår när jag låg här och slappa innan det var dags för jobb så kom Andre innanför dörren, förvånad blev jag eftersom de skulle vara bort till söndag men glad blev jag bara synd jag skulle till jobb.
Hade en väldigt trött natt också och när jag väl kom hem somna jag väldigt gott :)

Idag när jag vakna åkte vi ut till Elgiganten och där hitta vi något som passa vår smak bara det att de inte hade hemmabiosystemet hemma så får åka dit på fredag igen :)
handlat lite på Maxi och tänkte sätta oss ner och äta i lugn och ro innan han skulle iväg o hämta mamma och jonny i malmö men nej tiden blev ändrad och han sticker redan om en timme. STRESS eller vadå men vi hinner säkert :)

Själv får man stanna hemma eftersom jag börjar klockan 21 mindre kul men så är det ibland, hoppas på att natten går fort och att den är lugn :)

nu ska jag fortsätta med min matlagning ciao :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0