Frågan är hur länge och om jag orkar

FREDAG är äntligen här så skööönt :):)

Har haft ännu en bra dag på jobb och faan vad jag kommer sakna det när mitt vikariat är slut :( Börjar ju få lite rutiner här hemma också och när man väl har fått det ska det bara ta slut så där så får man börja med att jaga timmar igen, frågan är bara hur länge jag orkar hålla på sådär , stressigt är vad det är för mig själv eftersom jag måste få ihop det ekonomiskt liksom. Jag hoppas iallafall att det löser sig eller jag vet att det gör det för de gör det alltid. Även om jag verkligen vill vara kvar där jag är idag så kommer jag söka alla möjliga jobb bara för att slippa gå som timanställd så får vi se hur det går helt enkelt MEN det är ett tag till så det tar vi en annan dag :):)
Ska gå och sortera alla vår tvätt eftersom vi ska tvätta ikväll !!
Btw sitter och kollar på någonting på 5 an där dem gör resentioner om filmer och den här nya filmen med pingvinerna den är ju bara ett måste för mig att se, den verkar ju vara skit härlig ;)
poppers pingviner hette den visst ;P
jaa den ska jag iallafall se så är det med de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0