Gåshud från huvudet till tårna :)

Igår gick vi ner till festivalen för att kolla på Von benzo med Jay smitch ju och till en början så var det så där men det blev bättre o bättre för varje låt och när han sjöng Like a prayer så fick jag gåshud från huvudet till tårna , det var så jäkla bra så det går inte o beskriva ! Helt klart värt att se dem kan jag lova!

Idag ska jag städa som sören här hemma och ikväll är det lite fest som gäller och sen ner på festivalen, kanske hittar något bra öltält med bra musik, vad vet jag :)
Vi får väl se, vi får väl se.
Kanske ska ner en runda nu på dagen o bara kolla läget också?! Återstår att tänka på !

Nu ska jag gå och äta min frukost för det kurrar i magen på mig. Hoppas ni alla får en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0