Har inte vant mig

Nu ska jag strax göra mig klar och bege mig hem till Sarah och snacka lite skit och även lämna tillbaka rocky, blev en kort visit och jag hade gärna haft honom på hel tid men då saknar dem honom där hemma och jag lär ha skulldkänslor varje gång jag går till jobb :s så det är ändå rätt bra man kan ha honom lite då och då :)

Har inte heller hunnit vänja mig vid mitt hår, det blev bra självklart me jag vettifan om det inte varit bättre innan men vafan det har bara gått en dag så ska väl inte säga för mycket och det blir säkert bättre efter jag har fått tvättat det ;)
vi får väl se helt enkelt!



Här har vi henne min fina Sarah med magen i högsta hugg :) ♥

Kommentarer
Postat av: sarah

hihi snutte då :)

2011-07-15 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0