Helsingborgs festivalen

Igår hade vi som sagt fest här hemma till en början var det väl lite halv segt men när han börja komma mer folk och drickan åkte in så blev det bättre och fan vad kul jag hade :) Inte så mycket att städa idag heller och det är jag glad över för idag är det fest igen puuh märks att man inte är van vid så här många dagars fest, lär ju vara hel dö i morgon haha .
ikvälll är det även jodla och idag ska jag till ett öltält också , jag förstår inte riktgigt hur jag lyckas varje festival , vad jag än gör så kommer jag aldrgi till ett öl tält hamnar alltid på någon krog istället varför liksom dit kan man ju gå annars men idag ska jag banne mig försöka haha :)
Segare än segast är jag så ska bli skoj o se när jag är färdig idag men vi tar ett steg i taget !
mer uppdatering i morn och då ska jag även lägga upp bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0