Hört det tidigare

Har fått mycket gjort idag precis som jag skulle, varmt och äckligt har det varit och jag har nog bytat kläder varje gång jag har kommit hem och det är riktigt illa, usch !!
Var hos doktorn innan också ju med min mage, han sa väl det jag har hört tidigare men fick lite andra tabletter att prova så får hoppas på att det hjälper. Sprang precis bort till Apoteket och hämta det så det får jag väl börja med i morgon då.
Mår inte helt hundra det kan jag ju tala om , trött i hela kroppen också så lär bli en tidig kväll. Hoppas att jag vaknar i morgon och mår bättre jag vill inte vara sjuk, inte nu och inte för en sån här sak heller vi hoppas på det bästa helt enkelt.
André har precis fixat vårt nyckelskåp som vi köpte i ullared så ska ta och hänga in alla nycklar där nu och även hjälpa honom med lite saker !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0