Jävligt märkligt!

Vem är du som kommer fram till mig efter så många år och bara vräker ur dig någonting mitt på öppna gatan och sen bara vända ryggen och gå, förbannad och jäkligt otrevlig.

Ursäka mig men för det första så är det INTE någonting som man tar upp på öppna gatan
För det andra så är det INTE jag som har gjort någonting fel, jag valde inte att bli född det var min mamma OCH min pappa, inte du! Därför har du ingen anledning att blir sur och förbannad på mig.

För det tredje vad FAN har min mamma med det här att göra ?? Varför drar man en en människa som inte har med detta att göra överhuvudtaget ?

För det fjärde så tycker jag att det här sättet inte är acceptabelt och jag tror inte att du själv hade tilltalat dina egna barn på detta sätt.

För det femte vi har inte haft någon kontakt på alla sätt och vis på jag vet inte hur länge därför har jag en fråga, tycker DU att detta var ett bra sätt ? tycker DU att Du gjorde rätt? Tycker du som är vuxen nog att man bara går fram och säger en sån här sak, vänder ryggen och går igen ?? utan att höra vad jag har att säga ?? utan att bry dig det minsta ?? För du verkar tycka att jag efter alla dessa år ska bry mig jäkligt mycket om allting, att det är min uppgift att ta kontakt och att det är mitt fel att det blivit som det har blivit. MEN nej där tycker jag att du har jävligt fel.

Det är mycket som kunde blivit sagt på annat sätt än det här och konstigt nog verkar det bara vara jag som tycker det jävligt märkligt när det handlar om en sådan allvarlig sak!!

Nog om detta nu ska jag hålla Fredag tack och goodbye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0