Kass

Då har man precis haft besök av mamma och jonny, blev lite fika och en massa snack dock börja inte morgonen speciellt bra då jag vakna av port telefonen helt yrvaken, ont i halsen och kände mig allmänt kass men när jag väl piggna till så försvann det rätt fort och skönt var det.
Har precis fått reda på att jag jobbar morgon i morgon istället för kväll vilket är skönt för att jag får kvällen hemma när jag ändå har en morgon tur på fredag så jag är faktiskt glad att jag fått sova lite längre idag :)
Får se vad resten av dagen har att erbjuda, älsk ska ju jobba över också så är ju ensam ett bra tag !
Har inte mer att skriva just nu får se om det kommer något nytt sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0