Lycklig :)

Ja det blev en runda till elgiganten och ett hemmabio system fick följa med oss hem och som tur va så kom han i butiken ihåg oss så vi fick det för det priset han sa från första början alltså några hundra lappar rabatt aldrig fel så nu är André glad iallafall och jag också hehe :)
åkte vidare till munka för att kolla på min öppna spis utan skorsten såklart och den fick följa med hem så nu står den här så grannt men jag vettifan vad jag ska ha uppe på den, lär gå här och fixa och dona fram o tillbaka efter jobb i morn :) wii im happy :)
jaja nu är det sängen som gäller så jag kommer upp i miorgon, hatar att vara morgon trött! Gött sov väder är det också så ska nog inte bli några problem med att somna iaf ..
Vi hörs i morn igen, sov gott godnatt !!
p.s denna helgen är det några extra speciellt, typ på söndag :):) mer om det sen ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0