Några decimeter längre !

Vilket j*la piss väder det har varit hela dagen och kallt som attans i morse också brr :s HAr nu varit och fixat mitt hår så nu har det blivit några deciemeter längre haha ;) Ski skönt att ha det gjort dock vet jag inte ritkgit om det var lika bra som det brukar eftersom jag denna gången prova en annan frisör det lär jag märka i morgon när jag kan duscha det och fixa det som jag brukar :)

Lilla rocky har också kommit hit och vi har varit hos mormor och ätit pannkakor MEGA gott :) inget klår hennes pannkakor det ska jag tala om ;)

Ikväll blir det bara tv och slappe i soffan om mina ögon orakar hålla sig öppna vill säga :)

I morn ska jag till min tjockis och hälsa på hihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0