Närmar sig sitt slut

Dagen börjar närma sitt slut och jag är tröttare än tröttast men det är inte så konstigt, en tidig morgon också ullared på det, de tar på krafterna mer än vad man tror.
Åkte iväg innan och åt på det nya pizza stället där de även skulle ha tacobar dock hade de inte så mycket av just det men jag tog ändå en nacho tallrik och faaan vad gott det var och André var också nöjd med det han beställde så dit rekomenderar jag er att gå fast det ligger lite på tok för långt för vår del men ta sig dit någon gång kan man alltid och ni som inte vet avr det är så är det gamla burger king nere vid lidel på miatorp ;)

Har hållt på här hemma som bara den men det är ändå några saker som vi måste skaffa i morgon som vi glömde men det är inte hela världen men jag kan säga att här har verkligen blivit snyggt jag är sjukt nöjd faktiskt :):)

Skulle egentligen fått upp lite lampor och sånt här också men det kom ju värsta åsk vädret så tror inte det hade varit så passande och pilla med strömmen då så det får vi ta i morgon.

Nu ska jag hoppa in i en väl förtjänt dusch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0