ska spendera denna dagen i...

Den här dagen ska spenderas hemma i soffan, skit tråkigt men så är det ibland och i morgon hoppas jag på att jag mår mycket bättre, hoppas att min medicin hjälper men jag kan ju tala om för er när jag hällde upp det i min yogurt som jag då ska ta det med så såg det inte vackert ut, man är van vid ett vitt pulver typ men istället var det små stenar som skulle ner i min mage, såg inte gott ut och smaka förjävligt också så får kämpa med det nu ett tag.

Skulle jobbat idag också men sjuka mig just på grund av min mage, önskar att någon hade fått känna samma sak som jag då det hade varit lättare att förstå hur det verkligen känns. Är fruktansvärt trött på detta, kan man inte bara byta ut magen istället så hade jag skuppit det här och tro mig det är nog inte sista gången jag kommer ha ont eftersom jag har haft det i alla år.

ahh skit samma vi får se hur det går helt enkelt :)

Som tur är så känns inte vädret så klibbigt idag som det var igår och därför är det skönare att va här inne annars hade jag ju fått panik.

Ska ta och hitta något att äta nu också dock är det ingenting som lockar men något ska jag nog kunna hitta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0