Tack så mycket !

Yeeaah efter att ha jobbat i 10 timmar så har jag äntligen fått ungefär 4 timmars sömn, varför?? Joo för jag har bokat tvätt tid plus att jag måste vända tillbaka dygnet, är jag pigg ?? Neeej inte det minsta och det roligaste av allt är att vi hade ett berg av tvätt och när jag kommer ner så fungerar bara den ena tvättmaskinen så allt lär ta liite längre tid än jag hade tänkt mig men men som tur är så sköter det sig själv ju och visst är det kul att komma ner till en skitig tvättstuga ?? Absolut inte, tack för jag fick städa upp efter dig din lortgris ;P
Kommer bli en lugn kväll känns det som , trist väder också men det är samtidigt rätt skönt att det är svalt. MEN man vet aldrig vad som händer, dem på jobb skulle ner till Hampan ikväll, funderar på o följa med men kanske inte hampan i detta vädret?! Aah värt att tänka på iaf ;)
Nu ska jag ner i tvättestugan igen ciao ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0