Världens gulligaste sms

Det gick riktigt bra hos kiropraktikern idag faktiskt, mina muskler har mjuknat rikigt bra tyckte hon och det knaka inte alls lika mycket som förra gången så det är jag väldigt nöjd med :) ett gott täcken på att min rygg kan bli bra yeeeah :)
Gick därifrån till jobb så var där en aning tidigare men det är faktiskt rätt skönt. Fick världens gulligaste sms innan av Sarah och hennes lilla Rocky så på Torsdag ska jag hämta honom efter jobb så ska han få va här till på fredag då jag ändå ska ut till henne :) Är tacksam för jag har en sån underbar vän som låter mig få passa det lilla luddret ;) hihi.
Har nyss kommit hem och tagit mig en dusch och snart är det sängdags och dags för jobb i morn igen, Puh ! Ajja bara att bita ihop och det gör jag lätt för roligt är det ;) och det måste ni hålla med om att det är alltid roligt när man får göra det man vill göra ?! :)
Nej detta var allt för mig denna dagen hoppas ni alla får en bra kväll Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0