Annorlunda men helt okej ändå :)

Midsommar igår blev inte alls som jag hade tänkt mig men fan vad kul jag hade ändå.
Först sega jag mig ordentligt här hemma så vi hade vår egna lilla för fest här hemma med lite cider, öl och tequila :) sen gick vi bort till en fest i närheten som inte var en höjdare men fick duga en stund ändå helt enkelt, gick vidare till en annan fest efter en stund i huset sidan om oss där vi till och med träffa vår granne som bor sidan om oss fast det visste vi inte förrän det var dags att gå hem haha lite lustigt faktiskt :)
Stan hoppade vi över , klockan hann ticka på rätt så rejält och jag var trött en gnu eftersom jag hade jobbat och allt så vi gick hem och sov istället, en annorlunda midsommar men helt okej för att först inte veta alls vad vi skulle göra ;)
Vaknade idag och hann knappt äta frukost för än vi André fick en köpare på hans cross så det var bara iväg och fixa med det och nu har vi precis kommit hem :) ska ta det lite lugnt bara, duscha och göra ve oss sen ska vi hem till svärföräldrarna igen och äta lite grillat och annat gott :) En lugn men bra dag helt enkelt!
Och ja jag vet det är skit tråkigt att här inte kommer in lite nya bilder jag får väl helt enkelt skärpa till mig ordetligt :)
så länge får ni denna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de hade varit väldigt lugnt annars.. Jag har ju inte direkt nytta av den på ett tag hahahaha =)

2011-06-25 @ 17:44:04
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0