Att älska i nöd och lust!

Var inne på sarahs blogg och hittade detta inlägg som hon själv avslutade med att hon satt och grät till.
Jag tryckte på play och sen var jag också igång.
Sååå himla fint gjort och detta är verkligen kärlek att man trots en sådan här saker stannar kvar
och finns till precis som förr.
Jag var bara tvungen att säga mitt om detta inlägg också  så ta en titt ni med, det är verkligen värt det!
Har kopierat denna text från Sarah som beskrev det såå bra så varesgoda och jag hoppas inte den lilla rackaren blir sne för jag gör det ;)
Detta är historian om Chris Medina, en kille som ställde upp i americanska idol. Han bar på en historia som han gjorde till en fantastisk låt. Låten handlar om Chris flickvän som han fiat till men bara en tid efter råkade hon ut för en bilolycka den 2 oktober 2009 och hamnade i koma. När läkarna berättade att hennes liv inte skulle gå att rädda så valde dock Chris att låta henne leva och efter en och en halv månad så vaknade hon, dock med en hjärnskada som förändrade hennes och hennes närmsta bekantas liv.. Och han håller sitt löfte, att älska i nöd och lust!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, ingen fara :) men Fy fan.. Kan inte sluta lyssna o titta på videon :s

2011-06-20 @ 18:28:56
Postat av: beccah

Hihihi Alldelles RIKTIGT!! =)) Goodie!

2011-06-20 @ 20:56:52
URL: http://beccahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0