Bakken

Vaknade lite sent igår så fick springa ner till båten men vi hann iaf och tur var väl det för jag hade verkligen super kul på bakken igår :):)
Öppna första cidern redan vid 10 tiden och sista gled ner någon g¨ång vid tolv och det var längesen man hade en hel dag med alkohol haha vilket känns idag faktiskt är skit seg så det får bli en hel dag på soffan helt enkelt .
Har ont lite hör och var i min kropp så det känns som det behövs vila tror att jag gick upp för en halv timme sen men jag ska jobba i natt så var tvungen att vända på dygnet ju.

vi får väl se hur jobbandet går i natt haha :p ska lägga in alla bilderna sen så får ni se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0