bodystore.com

Jag var så duktig så jag cykla hem till mormor, alltså till adolfsberg, tog dock en ganska stor omväg men så är det när man inte kan cykelvägarna i Hbg direkt bra haha ;p gick iallafall ganska snabbt ändå och ännu fortare hem eftersom jag då hitta en annan väg :) och rabarber paj fick jag också när jag kom dit gotte :)
Håller även på att tvätta och vi ska iväg och handla lite nyttigheter för det går verkligen åt sallad här hemma nu kan jag ju säga och frukt också för den delen men min mage har inte svällt upp iaf och det är jag glad för då jag även slipper ha ont :) får se hur allting går fick även hem mina saker från bodystore idag så lär nog handla lite till där kanske :)
ajja nu ska vi sticka iaf så får se om jag skriver mer sen hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0