Celsius

Många utav er jobbar väl sista dagen idag och är sen lediga men inte jag, jag har idag plus i morgon sen ska jag också fira midsommar :) någonstans iaf haha sånt löser sig alltid i slutändan.
Blir lite mat här himma iallafall och gott ska det bli ÄNTLIGEN potatis haha ;) får se hur min mage tåler det.

Hade sovmorgon idag med men ställde klockan på 8 för att jag ska vara trött i morgonbitti men gick dock inte upp förrän 10 ändå som vanligt är det svårt att gå upp när man vet man kan ligga några timmar till men det ska säkert gå att somna ikväll ändå.

På tal om något helt annat, sitter med en celsius i handen i cola smak som faktiskt smaka skit gott dock tror jag inte riktigt på det där med att förbränna kalorier genom att dricka den men pigg kanske man blir får se vad som händer. har ni inte testat så borde ni göra det :)


Jag köpte en cola och en citron/lime så får se i morgon hur den andra smakar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0