Då var dagen äntligen kommen

Äntligen är denna dagen kommer FREDAG :):) som jag ahr längtat och så skönt det ska bli att ha helg.
Inte nog med att det är Fredag så lyckades solen titta fram också och det är väl mest tur för de människor som tar studenten :)
Så fort andré kommer hem så ska vi iväg lika snabbt och hämta hem lite saker och såhär och jag är faktiskt lite halv sugen på vin eller något sånt så kanske ska ta och köra inom systemet också , vi får väl se vad det blir :)
I morgon är det bakken som gäller om det då är fint väder annars står vi över så vi hoppas på det bästa och att det blir skit kul :)
Detta kommer bli en bra helg och planerna inför nästa är redan igång trots att jag ska jobba , härligt!
Skönt att ha lite att se fram emot också faktiskt.
ska sätta mig ute i solen ett tag nu så vi hörs sen :)
Va inne på Sarahs blogg också och såg denna lilla killen som är väldigt saknad så därför passar det bra med två bilder på honom och desutom på den nedersta så är han inte gammal och det synd i både pälsen och storleken :) så sööött så :)hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0