Duktigt

Har varit ute hos mamma på kalas och fått både mat och tårta varm som bara den var det och jag hatar att bara sitta still då, vet knappt var jag ska bli av så vi åkte hem igen efter några timmar och tog våra cyklar och cykla ner till Råå vallar och hem igen, en glass på vägen blev det men fan vad svettigt det var men duktiga är vi haha ;)

Sitter på balkongen nu och tack för at här är skugga, pallar nog inte mer sol denna dagen tror jag!
Blir bara lite lugnt här hemma ikväll känns det som även om jag är ganska sugen på att göra något mer denna dagen så vi får väl se hur det blir :)

Är ledig i morgon också, skönt som attans och jag hoppas på fint väder även då :)

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0