En dag att minnas!

Va roligt att se att mina mobil inlägg har kommit på plats nu , inte en dag för tidigt haha ;P
Har nyss landat i soffan efter en dag på jobb, känner mig sjukt trött men jag är så jäkla glad för att det är Fredag i morgon och helg :) Det har gått fort faktiskt tills jag fick vara ledig igen.
I morgon är det ju också studenten här i stan så lär väl va ordentligt med folk över allt och därför är jag glad för att jag kan gå hem och slipper ta bilen för det brukar vara katastrof faktiskt och för deras skull så hoppas jag att det blir fint väder.
Det var iallafall något som jag hade tur med när jag tog studenten -06 det var mega varmt och fint väder nästan liite för varmt men helt underbart och det är verkligen en dag att minnas fyfan vad kul jag hade ! :):)
ska ta och vila lite nu innan André kommer hem från jobb !
Saknar min kise också sjukt mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0