En givande dag

Igår blev det som sakt grillning hos svärföräldrarna vilket var super gott som alltid , spelade lite kubb och hade trevligt innan vi åkte hem och slängde oss på soffan framför en film. Jag grät som ett litet barn haha men bra var den iallafall :)

Idag åkte vi ut till Mamma och Jonny men hann knappt dit förrän det ringde en person på vår massagedyna som vi lagt ut så det var bara att åka hem igen och de köpte den så vi blev väldigt nöjda och dem också verka det som :)

Var på väg ut till Ikea men där var ju skit mycket folk så vi sket i det och åkte till Hembyggdsparken i Ängelholm , kolla lite på djur och sådär som ni säkert ser här nere :) Kanske hade varit roligare med barn men det var rätt okej ändå faktiskt.
Åkte hem och fick i oss lite mat och sen gick vi ner och spela minigolf och vet ni JAG VANN :):) Wiihooo men jag sög duktigt på det ändån hahha det är inte lätt alls faktiskt.

Har landat i soffan nu och ska njuta av mina marabou kakor som ligger här och väntar och i morgon är det Måndag och då börjar allt igen för fyy vad jag har syndat denna helgen på verkligen allt så det får ändras på det i morn :)

Ha en bra kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0