Helt slut

Har landat i min sköna soffa nu, trött som ett as är jag och det är skit trist väder MEN det bästa av allt är att vi ha en lite kille här på besök som jag vill mysa med men han vill bara leka haha så får bli lite av varje. tanken är väl att vi ska göra något men jag vet inte vad, vill ju vara ute men inte om det ska börja regna, ser lite ostadigt ut nämligen så vi får väl se vad vi gör.
Har haft en sjukt jobbig dag på jobb faktiskt, har sprungit som en dåre men det gör ingenting för det är bara kul när det händer lite oförväntade saker och det är snabba ryck som gäller, kanske skulle jobbat på akuten istället eller något sånt dära, mm kanske kanske inte!
Nu ska jag iallafall rycka upp mig och se till att få något gjort den här lördagen :)
och nu e det en vecka kvar till midsommar och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra för något.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0