Inget märkvärdigt

Då var det söndag och inget märkvärdigt med det eftersom jag har jobbat hela helgen, Rocky har åkt hem och jag har hunnit varit hos mamma och hälsat på :) skit väder har det varit idag också kanske det som gjorde att jag somna på soffan när jag kom i eftermiddags eller så var jag bara jävligt trött.
skit samma, trött är jag fortfarande och snart är det dags att bädda ner sig, har längtat ända sedan jag klev upp haha ;)
I morgon ska jag på det igen och sen är jag ledig på Tisdag ska bli så jäkla skönt så det finns inte.
En tripp till mormor ska jag också hinna med eller om hon kommer hit vi får väl se hur vi gör :)
har gjort iordning min frukost till i morgon, jordgubbar, hallon och yogurt skulle dock varit naturell men vettifan om det är så gott och jag måste kunna äta det för att överleva en förmiddag liksom så fick bli vanilj, en massa socker I know men what the fuck det får funka än så länge så får jag testa den andra här hemma helt enkelt.
Lite smoothi ska jag också fixa när jag kommer hem i morgon hoppas på att det blir gott :)
Nu Kör vi gärnet och ser hur det går helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0