Laddar

Har verkligen fått sova ut nu vilket behvödes rejält. Laddar inför en kväll med jobb och hoppas att det inte är sjukt mycket att göra idag.

På tal om något annat så börjar min mobil bli lite halv konstig, går inte att ladda den som det ska vilket suger , kan jag inte ladda den så kan jag ju inte använda den så får väl se hur länge jag har den kvar.
Verkligen inte läge just nu att köpa ny då jag behöver mina pengar till annat och jag vet man kan ta på avbetalning men känner inte att jag vill det faktiskt.

ajja vi får väl se vad som händer och sker :)

Redan Onsdag idag också, tiden går jäkligt snabbt me det gör ingenting för då är det snart helg igen :)
Bakken på lördag om det är fint väder kommer bli jäkligt kul :):)

ska ta och göra lite mat innan det är dags att bege sig så vi säger så här så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0