Lördags kväll

Vissa människor kan man försöka med tusen gånger och få NOLL respons vilket betyder att man inte bryr sig tillslut och nu har tillslut kommit, jag ger upp! Tänker inte krusa någon och framför allt inte jaga någon så därför lägger jag det på hyllan och om jag fattar det rätt så lär det inte hända mer än så här ändå !!


Har nyss kommit tillbaka från en långpromenad det var allt som vi kom på att göra, gick ner till Jordbodalen och hem igen tog ändå lite mer än en timme faktiskt :) Skönt var det att vara ute och ikväll blir det bara hemma kväll med någon bra film och lite popkorn och André är och hämtar mat nu också, jag vet vad jag skrev igår I KNOW men Måndag startar allting lättare med lite framförhållning haha ;)

I Morgonbitti går jag till jobb igen och efter det kommer svärföräldrarna hit på besök och sen ska lilla Rockan hem igen :( Buhu.
Så ser morgondagen ut än så länge iaf :)

ska duka fram lite nu så ha en bra lördagskväll :):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0