Min andra halva

Blev en runda till mamma alltid lika trevligt att träffa dem :) Fick lite saker utav dem också till lägenheten vilket aldrig är fel :) så nu är det bara Ullared jag vill till och min andra halva verkar inte så motiverad till det direkt så lite tjat till så kanske ;P haha..
Åkte ner till Råå och käka en glass också , blev lite kallt eller så var det bara jag som var liite för trött och kanske fått lite för mkt sol ?! skit samma i morgon ska jag sola lite till innan jag ska jobba man får ju passa på ;) hoppas såklart att det blir fint väder också men det sa dem i morgon och onsdag så vi hoppas att det inte ljuger nu ;)
lite tv nu och sen sängdags :)
Och ja jag måste verkligen köpa mig en ny telefon men aaah vill inte det nuuuu juu :( ajja får se vad jag gör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0