Mysig eftermiddag

Först och främst ska jag säga att blogg.se suger fett mycket , har skickat en massa mms inlägg
men det funkar inte och har sett att det inte bara är jag som ha det problemet och därför så
är det inte så jätte bra uppdatering.
Igår var vi hemma hos Fredde på kalas och det blev nyktert för min del tråkigt men hade
skit kul ändå faktiskt :)
Jobbade idag och var svin trött men det var en relativ lugn dag så det var inte så
farligt ändå faktiskt , kom hem och skulle sola lite då gick den i moln så himla skoj :P
satte oss på våra cyklar och cykla en runda sen tog vi bilen och
åkte till Maxi och handlade lite bröd, potatis sallad och kyckling och åkte ner till Råå vallar
och hade det mysigt som bara den :)
De hade en sån där linbana tror jag det heter också och avr tvungen att sätta mig och testa
haha skit kul var det :) men guud vad allting har blivit litet nu när man har växt upp fast
det egentligen inte har det utan det är jag som blivit stor haha men känns lite trist men det var kul iallafall !
Kollar på BB finalen just nu och bara segar i soffan , snart blir det sängdags för mig och en ny dag i morgon
då jag är LEDIG :):) Mamma fyller år så ska dit på kalas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0