Ny leksak

Vilket väder det har varit idag och jag fick några timmar utomhus jag också när jag var
klar på jobb såklart!
Har även varit ute ch cyklat, ner till gröningen och hem igen gick lite vinglit i början
och speciellt ner på hälsobacken men hemåt gick det suveränt, en glass slank ner också :)

Ikväll blir det bara hemma mys, André har ju köpt en ny leksak som han sitter
och pillar med och jag är super trött så får väl se hur socialt det blir denna kväll :p

I morgon är det jobb sen kalas/fest dock nyktert för min del eftersom jag jobbar
söndag morgon och då passar det inte riktigt att vara bakis haha men blir säkert kul ändå !



En svart sådan här är det som har gjort sällskap i vårt vardagsrum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0