På topp

Humöret har blivit på topp igen och skönt är väl det hoppsa bara att
allt löser sig nu så jag slipper skiten. Har även piggnat till i mitt huvud så kan vara en stor
anledning till att mitt humör är på topp nu !!

Ska ut på Väla en sväng, kolla om man hittar något skoj (antar jag inte gör det som vanlgigt)
och André ska göra sin syn undersökning så hoppas det går bra för honom så han kan börja på sitt mc kort vilket jag också vill sååå gärna så vi får väl helt enkelt se vad som händer i framtiden men just nu har jag verken tid eller råd till det.

Det kommer , det kommer :):)

Ska ta och klä på mig något vettigare nu så vi kommer iväg!




Miss you my darling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

and i miss u 2 !

2011-06-16 @ 12:46:57
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0