Pang sa det och sen lät det över hela..

Hade en perfekt dag hemma hos mamma, dock blev det mulet så jag ställde mig och tvätta bilen och städa den vilket var otroligt skönt att få gjort för det behövdes! Körde hem för att hämta upp André och stanna vid korsningen när jag skulle köra så sa det PANG och sen lät min bil över halva stan hahaha :P dem som cykla vända sig om o kolla lite konstigt men jag bara skratta kunde ju inte göra annat haha :P Dock måste det fixas snarast så en ny ljudämpare står på min inköpslista just nu så får se vad jag hittar :)
Åkte iallafall ut och handla lite blommor vilket jag verkligen behövde för vi har ett fönster som bara står tomt men inte nu längre och nu ska vi bara hitta någon gardin också men det tar vi när vi åker till Ullared tror jag :)
Trist väder har det också blivit vilekt är tradit men man lär sova gott och jag hoppas att morgondagen blir bra :):)
Ska ta och lägga ut lite saker på blocket nu med :)

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

ne men kolla vem som kollar in , hoppas allt bara är prima med dig!

2011-06-16 @ 21:12:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0