Sista för idag!

Då har man landat i soffan efter en kväll på jobb och snart ska jag hoppa i säng och gå dit igen, klockan ringer 06 i morgn USCH :( men men det är bara att bita ihop.
Och på tal om den här celsius jag snacka om innan idag så funka den nog rätt bra ändå, försår nu hur man förbränner kalorier JO genom att svettas för fyfan säger jag bara, trodde först det var något fel på mig eftersom man inte brukar bli svettig genom att lägga in en massa tvätt men det blev jag och jag tror att ju mer du anstränger dig desto mer svettas du och på så sätt så ska du gå ner i vikt, vad som gör detta det vet jag inte men det är den enda teorin jag har iaf. Får se hur det blir när jag dricker nästa dock ska jag inte göra det i morgon iaf haha ;P
I morgon ska jag synda en massa, gotta mig i en massa mat och dricka och gott ska det bannemej bli :):)
Lär nog inte skriva så mkt i morgon tror jag så ni får alla ha en trevlig midsommar :) Hejsvejs!
Midsommar 2008 en utav de bästa faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0