Super skönt

Då slapp man göra middag denna kvällen vilket var super skönt,, fick grillat hemma hos Andrés flräldrar så jäkla gott :) Blev även en runda till Maxi för lite gotte faktiskt så ska bara ligga här på soffan en stund och ha det riktigt skönt.
Har även hämtat hem vå tv bänk så ska ta en bild på den sen så ska ni få se så nu har vi bara en vägg där det står massa skit emot som vi då ska göra ve, vet dock inte riktigt vad vi vill ha där emot så får väl fundera lite men på söndag ska jag iaf iväg och handla blommor till ett av våra fönster för det ser skit tråkigt ut som det är idag står liksom en blomma och en lampa i ett dubbel fönster hur snyggt e nu det då liksom ??
Så nej nu ska jag börja fixa och trixa lite men det får ta sin lilla tid eftersom jag knappt har någon tid över nu ;)
Bilder ska ni också få så smånigom haha ;)
HA en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0