Varför ska allting fungera som det ska när man man kan krångla till det liiiiite mer?!

Tro det eller ej men jag gick fan upp för att tvätta, har varit trött som bara den på jobb i natt
och det var verkligen skönt att komma i säng när man väl kom hem.
Vaknade och såg att min lönespecifikation låg på golvet från mitt förra jobb och tänkte wiho äntligen min slutlön
öppnade och blev bara så jäkla förvånad.
Pengar som inte var med och semester som jag hade tagit ut fast jag inte har ?!
Blev bara så jävla arg och jag har inte ens sovit klart så satt bara rakt upp och ner på en stol och stor böla. tradi morgon eller vadå!!

Känner jag behöver mer sömn för jag fungerar inte annars men jag får ta det ikväll för nu har jag tvätten att ta hand om plus att jag ska reda ut det här också men fan vad jag är glad att jag bara sa hejdå till det dära stället för jag orkar inte ha sånna här problem varje gång man ska ha sin lön liksom. Jag ville bara ha detta och sen lägga allt bakom mig men neeeeeejj vi krånglar till det ännu mer SUCK!!!

Och en sak till fan vad jag är trött på att be om hjälp om saker och ting och sen händer ingenting, lönt att ha en chef då när man lika bra kan göra allting själv hela tiden!?!?!?!?!?!?!?

Detta håller inte måste rycka upp mig och det är snabbt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0