Ägg

Åt lite lunch innan två ägg och två knäckebröd men fan vad jag fick ont i magen efteråt det var riktigt hemskt, kändes som jag skulle spy jag hoppas verkligen att det var äggen och inte någon kräksjuka som är på väg för det orkar jag inte.

La mig och vila en stund men telefonen gick varm så blev inte så mkt av det men nu är det borta iallafall och jag mår bättre, funderar fortfarande å vad jag ska göra idag det är ju fint väder men vet inte riktgt vad jag känner för eller orkar känner mig liksom lite trött kanske för jag jobbat 6 dagar i rad plus att jag gick upp kl 6 i morse för att tvätta :p

Ska ta tag i denna dagen iallafall så småning om så får jag väl se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0