Bakadpotatis??

Middagen blev inte alls så god som jag trodde, hur länge ska en bakpotatis vara i ugnen egentligen ?? den första var hård och dem andra smaka väl lite sisådär men det gick ner iallafall , en sen middag idag men så får det bli ibland. tanken var också att vi skulle iväg och sola och sen till andres morbror men nu kommer där någon som ska kolla på vår träningscykel jag hoppas att dem förstår att det är en TRÄNINGSCYKEL och inte en CYKEL haha ;) Ajja återstår att se man har ju hört ett par roliga historier förr men man ska inte dra alla över en och samma kant så är det bara !!

Vi får väl se när dem dyker upp och om dem dyker upp och även hur mycket vi hinner med. André ska ju jobba i morgon och jag ska inte göra ett skit vad jag vet, inget jobb inbokat denna veckan men jag hoppas verkligen att det kommer något iaf för jag lär ju dö av tristes av att gå hemma en hel vecka och inte veta vad jag ska göra. Kanske ska ta och låna den lilla lurviga någon dag så har jag nått att göra iaf ;) Vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0