Crocs skor

Jag hittade det jag letade efter så nu slipper jag beställa vilket har varit jätte krångligt faktiskt, va ju tvunegn att skaffa e legitimation och massa annat trams så jag är bara glad att jag slapp, lathet kallas det också kanske men det är en annan femma ;P

Hittade iallafall dessa här


Som är bra att ha när man går mycket och man blir inte varm om fötterna heller, har haft ett par såna här innan men inte äkta och de har dock inte gjort sitt bästa på mina fötter om man säger så, så jag hoppas att dessa är bättre och jag slipper vara så trött i mina fötter efter en hel arbetsdag. Egentligen måste jag säga att jag tycker dem e ganska så fula men en bra sko och i svart tänker man oftast inte så mycket på det faktiskt och de flesta har ju sånna här också.


När jag satt och leta på nätet så hittade jag även dessa


Som jag faktiskt hade kunnat tänka mig att ha, men som tyvärr inte verkar finnas på så många ställen. Synd man inte hade barn storlek i skor för då hade det funnit så mycket mer att välja på.
Men jag nöjer mig med mina svarta iallfall och i framtiden kanske jag skaffar mig ett par till vi får väl se !!!


Har fått i mig lite lunch och ska snart bege mig ut på en powerwalk, blev lite för mätt så jag orkade inte resa mig ur soffan men nu har maten smällt och jag ska bege mig. Just nu prioriterar jag min motion lite före allt annat , så mycket jag kan iallafall, det är viktigt att må bra!


Kommentarer
Postat av: Beccah

Cooola hoppas dem blir bra!! =))



Ja visst e d snyggt!! finns inget bättre när man kan få lite längre hår och lite tjockare på bara någon timme.. =)) Ja gör d och hojta till om du vill ha hjälp....=)))

2011-03-28 @ 13:15:15
URL: http://beccahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0