Det kallar jag service !

Vilken dag säger jag bara, gick ju upp tidigt för att åka ut till Härliga Hem och fixa det här med våra pengar vi skulle ha tillbaka, när vi väl kommer hem vet ni vad vi ser ? JO en sån soffa som vi skulle ha, fatta ingenting och både jag och André blev riktigt irriterade faktiskt eftersom dem sa att dem inte hade någon igår liksom. Fick tag på honom som var här igår kväll och hämta soffan, det har ju blivit ett missförstånd helt klart när vi mena höger så mena vi att den långa sidan alltså divanen är på höger sida när man sitter i soffan och avslutet på vänster men då kallas det för en vänster eftersom man ska stå framför soffan.

Fel hade det blivit iallafall och det är lätt hänt att man missförstår varandra men det lustiga var att killen vi prata med från början verkade prata samma språk som oss när vi förklara hur den skulle va men men nu är soffan på plats här hemma eftersom han som hämtade den igår var så snäll och körde hem den till oss med detsamma och till och med hjälpte oss att bära in den och montera den.
Vi hade kunnat köra hem den själv och allting men det var inte snack om saken för hans del så vi är verkligen tacksamma för att han ställde upp. Det är det här som kallas för service faktiskt :) Tycker ni inte ??

Han tyvärr inte sitta så mkt i soffan eftersom jag skulle vidare till jobb där det var väldigt lugnt, skönt ! Blev tacos till middag efter många om och men om vi skulle beställa mat istället. I morgon skulle jag egentligen jobba kväll men lyckades byta till en morgontur vilket är skönt då jag kan göra något på eftermiddagen/kvällen :) Skönt!

Men det finns även en nackdel och det är att André är ute med sina vänner ikväll och lär väl komma hem sen på småtimmarna och jag lär väl inte kunna somna förrän han har kommit hem så lär va astrött i morgon men skit samma egentligen, ska iallafall sitta uppe till 1 någon gång och sen kryper jag ner :)
Så lite lördags kväll får jag iallafall, ska mysa till det här framför tvn nu med chips, popkorn och lite gott och blandat :)
Ha en trevlig helg alla :)


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

du är söt <3

2011-03-06 @ 23:24:49
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0