Det var en liten bebis :)

Godkväll.

Har precis varit ute på en långpromenad, försst in om dansk och sen vidare till Lidel för att köpa något att dricka blev ändå en runda på mer än en halv timme, hade dock gått fortare om vi inte hade haft Rocky som ska kissa på varje träd, buske, gräs strå men han är för jävla söt ändå självklart, såå mysig så :)

Jag måste även berätta när jag var och hämta Rocky så satt jag och sarah och prata lite och innan jag skulle gå så fick jag se deras bilder från UL och det är ju riktigt spännande och helt otroligt att man kan se barnet så tydligt genom ett UL,  den dagen barnet bestämmer sig för att ploppa ut så lär jag ju inte veta vad jag heter kommer va så nervös och glad för deras skull , skulle inte förvåna mig om jag storbölar också haha ;)

All lycka till er iallafall :) och ni vet jag finns dygnet runt när som helst!!

ska hoppa in i duschen strax också och sen lite mys med den lille och den store haha ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0