Efterlyst!!

Blev inte att vi åkte till mamma kom ju på att hon hade sina tjejer hemma eller tanter,kvinnor,damer ja vad ni nu vill kalla det för ;P men ni fattar vad jag menar iaf !!
Inte så värst bra att störa då iaf så får åka dit i helgen istället och hälsa på, blev heller ingen promenad istället fick det bli ett varmt bad :) nästan lite för varmt faktiskt så blev inte så långvarit.

efterlyst är igång, inte för jag brukar tycka att det är jätte intressant men ändå kul att se vad som hänt osv.

En sak jag har kommit fram till är att jag måste försöka se framåt istället för bakåt, så mycket lättare allt hade kunnat bli då men istället tittar man tillbaka och minns så roligt man har haft och vill bara ha det tillbaka men nej egentligen vill jag nog inte det har det så bra idag så det finns inte men jag  Vill gå vidare i mitt liv men just nu känns det som allt står lite still. Jag hoppas det vänder snart för detta är riktigt jobbigt!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul du kikade in på min blogg :) Aaa, det är verkligen helt underbar känsla att ha fått av dem tunga plupparna i håret! Älskar känslan av att kunna dra fingrarna genom håret.. hur länge hade du dina i? Kram*

2011-03-30 @ 23:34:23
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0