Electa spa helsingborg

Den här lördagen har varit kanon bra.

Började med att jag och André skulle på SPA nere på ELECTA, hade bokat in en kur som hette 'gör det tillsammans' där vi fick ett eget rum att vara i och en tjej som skulle ta hand om oss. Jag började med att få peeling över hela kroppen och André låg i massagebadkaret, när jag var klar var det in i duschen som hade en massa finesser, vattenfall, strålar från både vägg och tak och efter det fick vi byta plats, hamnade i badkaret och det var verkligen super skönt, när det var klart fick vi ansiktsmassage och en ansiktsmask under tiden vi satt i badet, hon lämnade oss själva med frukt och vatten och vi hade verkligen det super skönt, duscha tillsammans och sen var det dags för massage och det var verkligen skönt, hon var riktigt bra också eftersom jag har problem med min rygg så gav hon mig en massa tips som jag säkert kommer ha nytta av.

Det var verkligen en avslappnande dag ska jag säga er och jag rekomenderar er verkligen att gå dit :) det ända nergativa var att vi fick sitta i det där badet lite för länge, jag blev jätte rastlös men som tur var fanns allting i samma rum så man kunde ju variera med dusch men ändå.

Efteråt kände man sig bra trött faktiskt, hade väl slappnat av ordentligt. Åkte hem och åt lite våfflor faktiskt, blev aldrig av igår. var inte så värst gott men det fick duga iaf , åkte och stor handla och sen ner till pistachia och köpte en massa nötter och torkad frukt, super gott och bättre än godis faktiskt :)

Kollar på släkten är värst just nu och det lär nog bli en kväll hemma i soffan som det ser ut just nu !!




Kommentarer
Postat av: Beccah

Hallooo vet inte om d vart du som skrev men tror d fick ingen länk till din blogg i kommentarerna hihi :) köper hår av olika nu sist köpte jag av hår grossisterna d tyckte jag vart bra :) ooh yes jag tycker att d blir skit bra!! Hon kan hehe :)

2011-03-27 @ 14:55:53
URL: http://beccahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0