En dag hos frisören

Denna dagen blev inte alls som jag hade förväntat mig. Eftersom

att det regna ute så var tanken på att gå i stan inte den bästa och jag och sara beslutade oss iallafall för att åka ner och se om där fanns någon klipp tid på det stället hon brukar gå till och det fanns det, han kunde till och med ta oss båda två så där satt vi blev klippta, nya slingor i håret blonda för oss båda haha ;p och resultatet blev super bra faktiskt, hade jag fått ävlja hade jag velat ha ännu blondare men eftersom mitt hår var så skadat så visste jag att det inte gick så ¨får vänta ett tag och sen göra nya igen om inte solen tittar fram och bleker det :)

Så där har jag spenderat hela min dag med Sara och det är verkligen mycket roligare att gå till frisören när man är två :)

Så här blev resultater iallafall



Håret blir ju alltid bättre när man får tvätta det och fixa det som man brukar här hemma så får väl se hur det ser ut  i morgon när jag gjort det ;)


Så vad tycker ni ??


Ikväll blir det bara en massa fix, ska iväg och kopiera papper så fort Andre kommer hem och sen blir det lite käk och sånt vanligt skit och sen sola och sen ska väl Andre hämta sina kläder och sen lite annat smått och gott :)
Hoppas på fint väder i morgon faktiskt hade varit riktigt skönt inte sånt här skit med regn, blåst och till och med lite snö, är trött på det nu ! Vill ha vår så man kan sitta ute iallafall och få lite sol som jag gjorde häromdagen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0