En intensiv dag

Som ni har märkt har jag verken haft tid eller ork till att uppdatera här. Har haft två intensiva pass på jobb och jag kan lova er jag har verkligen varit helt slut. Igår kväll var en hemsk jobbe kväll men sånt ska man väl stöta på också, i morse började det bättre men slutade dock inte på samma sätt har bara varit stress, stress och stress. Hade min lunch halv 2 idag och jag slutar 15.15 och det är INTE okej men det är inte heller okej att lämna dem man jobbar med själv heller så därför blir det så ibland.

Även om jag bara ville hem efter jobb så blev det inte så, var bara ut till Landskrona och hämta upp André och vidare till Malmö och XXXLutz, handla inget denna gången heller men var bara tvungna att åka dit och se om dem hade någon soffa och det hade dem men inte i vår smak. Hade vi inte åkt dit så hade dem säkerligen haft en bättre soffa för så är det nästan alltid.

Så vi får leta vidare helt enkelt.

 

Ännu en morgontur i morgon på job och jag hoppas inerligt att det är lugnare då faktiskt behövs ibland det också ska ni veta. Nu ska denna trötta människa kolla lite sidor på nätet och sen krypa i säng så godnatt på er och hoppas er dag har varit liite bättre ? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0