En ny Cykel ?

Jag har kommit fram till att jag skulle vilja ha en cykel , det hade avrit väldigt praktiskt när man tex ska till jobb och man börjar halv 2 och det är omöjligt att hitta parkering och eftersom jag jobbar på sjukhuset så finns där ju parkeringshus men blir dyrt i längde och då hade det ju faktiskt passat super bra med en cykel :)


Ska man bort till mormor så är det skit bra då också för ibland känns det väldigt onödigt att ta bilen bort dit liksom när det tar typ 45 minuter att gå dit liksom och sen behöver jag röra på mig också så det hade passat utmärkt då ju.

men det roliga är att jag har inte cyklat på säkert två år eller något sånt där och sist jag gjorde det så var det på en kill cykel med 1 miljon växlar och jag bara vingla från ena sidan gatan till andra men sen när kvällen var slut och man hade fått i sig en mängd öl/cider och annat så gick det super bra haha :) Kan dock inte ta mig en sup varje gång jag ska ut och cykla, hur hade det sett ut ?? haha ..


Iallafall har kollat runt lite på blocket och hittat lite olika, den ska ju inte vara för dyr och inte för ful och rostig utan det ska vara en ordenlig tanta cykel med cykelkorg så jag kan ha mina saker någonstans och som håller i ett antal år .

Vet inte riktigt var man köper cyklar i dagens läge, där finns ju bonnen i Billesholm men vettifan om han är så billig. Jag har faktiskt ingen aning om var man skaffar sig en bra så får väl ta mig en hel dag och gå på cykel jakt :p


Hade tänkt mig något sånt här :


 



Fyller ju år om en månad så kanske skulle ta och önska mig en sån här den rosa och vita monark är ju rätt snygga faktiskt men så sitter jag här med beslutsångest ändå som vanligt, vill jag verkligen ha en sån när jag fyller år ? Har ju inget annat som jag direkt önskar mig så varför inte ? Nu börjar detta eviga velandet igen så därför lämnar jag detta så länge :)

Ska klä på mig och åka ut till mammi och hoppas på att jag får middag också :)hihi


Kommentarer
Postat av: Johanna

Catflash.. Ouff, var glad för då hade du tur! Det är den frisörsalongen som tyvärr har sämst rykte i hela Helsingborg =/ Dem är jätteduktiga uppe på Ida's.. gå dit om du vill ha en bra frisörska! Linda heter min, o hälsa ifrån mig :)

2011-03-31 @ 20:01:47
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0