Entré i Malmö

Idag vaknade jag halv 8 och låg och titta i taket och helt plötsligt så reser älsk på sig och jag blir lite förvånad eftersom han inte brukar vara vaken så tidigt och dock inte jag heller men jag var skit pigg så jag klev upp och samma för han så här satt vi och läste tidningen på en lördags morgon skit tidigt är det tecken på att man börjar bli gammal ?? haha ;)

Nej men det är faktiskt riktigt skönt att vara vaken så här tidigt, jag har redan hunnit duscha och ska snart göra mig klar för sen ska vi till Malmö för lite shopping och det gillas big time :):)

Ikväll blir det kalas också så slipper tänka på middag så det är härligt :) Ska gå och göra mig klar nu så att vi kan köra sen :)

Kanon väder är det också härliga sol fan vad jag älskar dig :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0