Flytta !!

Sitter hemma hos mamma och jonny nu, har lovat mamma att jag skulle städa till henne idag eftersom hon aldrig har tid till det och jag ändå inte har något bättre för mig typ :p nej men visst ställer man upp inga problem liksom men har ju knappt hunnit börja förrän byggarbetarna som håller på med altanen där bak skulle ha lunch, så jag fick snällt flytta på mig så nu sitter jag här. Var inte därför jag kom hit precis, har ingen lust att sitta här hela dagen när det är kanon väder ute, hade en tanke på att tvätta bilen när jag väl kom hit men det går ju inte nu eftersom hela uppfarten är full med bilar och annat mög.
Så får väl ta det en annan dag som alltid haha ;p skulle även ändra min baslåda men det vågar jag inte nu haha då skrämmer jag väl iväg dem eller något ha ;p

Hoppas dem har ätit klart snart så jag kan fortsätta, och då med räser fart så jag blir klar :)

Nu har den där shopping nerven kommit igång igen, det är INTE bra jag vill bara handla en massa hela tiden men jag vet inte vad och jag orkar inte gå i en massa affärer hela tiden men jag vill haha ;) Dagens ilandsproblem :p Ikväll ska vi iallafall lägga ut lite saker på blocket som vi vill bli av med :)

Ajja får väl kika runt här ett tag och hoppas dem är klara snart, är ju trots allt deras arbetsplats just nu och då får man väl snällt flytta på sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0